lördag 13 mars 2010

Lördag och stan!

Neo har varit på kalas hos sin gamla dagiskompis Oliwer under förmiddagen och då passade jag och Tindra på att gå med min syster Hanna och lille Lexus på stan.
Toppen tycker jag och Tindra för när Neo är med brukar det sluta med att vi har besökt 2 butiker och sedan tycker vår lillekorv att det är trist och vill gå hem.

Men Tindra är precis som sin mor hon kan gå och klämma och känna på allt och älskar att gå i affärer så idag passade vi verkligen på, dock under tidspress för kalaset varade endast i två timmar (det räcker med ett killgäng)...

Tindra fick en jättefin skinnjacka och jag köpte ett par Jeansleggings men jag hade gärna köpt mer men vet inte riktigt vad jag vill ha rent stilmässigt till våren.
Jag kommer alltid i en klädkris när solen börjar lysa jag vill gärna ha en helt ny garderob och tycker inte jag har ngt att ta på mig men samtidigt är det svårt att välja på allt fint!! Jag får kolla av läget lite till:-)

Efter lite butiker avslutade vi med lunch på Burger king och en fika hos Hanna.
Och nu inväntar vi schlaaager festivalen, åhh vad det ska bli kul!
Jag och Jonas tror på lilla Anna för vi tycker hon har en fantastisk röst medan Tindra hejar på Timotej och Neo hejar på Neo fast han har åkt ut!

Vi hörs hoppas du får en härlig lördagskväll! Kramar Sofia




Från början fastnade både jag och Tindra för den här coola jackan men vi sansade oss (jag)och handlade istället jackan här nedan för priset var detsamma och jag tyckte jackan här nedan var mer användbar för att den var lite längre och dragkedjan gick hela vägen upp till halsen...



Den här fina (fusk)skinnjackan handlade vi på Lindex, jag tycker det är så praktiskt bara att torka av och visst var den fin på Tindra?!



Dessa jeansleggings köpte jag på Vero Moda idag. Jag tyckte de var lite våriga...
Ps Sandra du vill ju att jag ska lägga ut dagens outfit och här har du en ivilket fall nederdelen *ler*...



Så här glad blev Lexus när hans moster, dvs jag bjöd på kärleksmums!


Nu har min stora älskling kommit hem från Tyskland och det uppskattas av både mig och barnen=)

2 kommentarer:

  1. Super fin jacka till Tindra och jag antar att moster gillar att städa efter lillkillen oxå, eftersom hon envisas med att bjuda på världens smuligaste kaka. ;)
    Och kan bara hålla med om att 2 timmars kalas med 8 vilda killar verkligen inte var en minut för länge. Fast måste nog erkänna att de gick väldigt bra, daniel hann ju till och med sitta i köket och fixa med högtalarna till bilen. Så så jobbigt var de inte.

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande med Nova-dragningen! Vi håller tummarna här hemma :-)
    Kram Malin & Tuva

    SvaraRadera