måndag 1 mars 2010

Emmaljungas specialutgåvor "celebration edition"

Det är inte alltid datorn är på min sida och så är det idag! Jag har försökt ladda ner massor av bilder men det går ej så jag får bestämt prova vid annat tillfälle!
Men några bilder från Emmaljungas 85 års celebration har jag lyckats ladda hem=)
Emmaljunga firar nämligen 85 år som barnvagnsfabrik och har för att fira det producerat urläckra/lyxiga vagnar...(de är några hundralappar dyrare än vanligt)

De finns i sulky och duovagn/kombivagn och går i färgerna svart, creme läder och vitt läder! Hade mina barn varit mindre hade jag slagit till på en vit...
Det härliga med detta är att vagnarna inte massproduceras utan du har chansen att bli ganska ensam om om den!

Kom in och kika! Kram Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar