måndag 1 mars 2010

Kalas hos syrran Hanna!


Idag fyller min fina och bästa syster Hanna 28 år(Emma är självklart bäst också)!
Ikväll efter jobbet så uppvaktade vi Hanna och blev bjudna på fantastiskt god skaldjurssoppa och därefter bjöds vi på kladdkaka.
Mina barn åt så mycket kladdkaka så nu har de lagt sig med magknip de små liven=(!

Ibland när vi ses brukar jag tänka att man skulle ha en dold filmkamera för när vår släkt ses så är det som en riktig taikonträff!
Vi pratar i munn på varandra och skrattar och tjoar och ibland blixtrar det till mellan våra föräldrar som trots allt har varit skilda i ca 19 år!
Barnen busar upp varandra och ljudnivån är hysterisk... Men tänk ändå finns det inget bättre än familjeträffar...

Grattis älskade Hanna! Jag är så glad att just du blev min lillasyster=)!

Ha en fin kväll! Kram, kram



Systersonen Lexus pratar o pratar och vi skrattar för att ibland blir det så fel, och då skrattar han också! När Lexus ska säga pärla så låter det som ba..e och när han ska säga kolla så kommer inte k-et fram utan det låter som något annat...



Tindra med sin älskade moster EmmaPemma...



Nu åker vi...



Neo busar med Emmas kille Tobbe och i bakgrunden skymtar Jonas.



Tindra med mormor (min mamma).

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med systrar jag vill också ha det!
    Kram Mia med tre brorsor...

    SvaraRadera
  2. Tack finaste storasyster för allt! Jag älskar dig! Kramar Hanna

    SvaraRadera