onsdag 3 mars 2010

Ni är underbara!


Jag vet att det är farligt att sola men jag var bara tvungen... Jag är fåfäng och det står jag för hehe!



Nu rear vi ut mycket av våra barnkläder bla denna "lillasyster mössa".
Härliga lillasyster Emma bjuder här på sig själv och vad vi skrattade...
Ps detta är sista exet och säljs för 50:- ser mycket bättre ut på en liten lillasyster:-)



Vi har fått påfyllning av mammakläder från mamalicious, Tunikan på bild finns även i vitt och kostar 349.95:-




Nu finns våra afrikanska dockor på lager igen...


Lilla Vilmer var inne idag med sin mamma på Våra Små och vi skrattade gott för han var så himla lik våran pojkdocka:-)


Åååh vad ni är härliga! Tack snälla ni för alla underbara och härliga komplimanger som jag har fått i kommentarfältet. När jag läser dem från igår och de som har inkommit under dagen så blir jag tårögd...
Okay att jag fiskade efter komplimanger och ni vill självklart vinna Nova star tröjan hehe men ni är ändå bäst!!
Tyvärr kan jag inte publicera bidragen för då kommer era telefonnr med och jag lovade ju att inte visa dem.

Idag har jag och syrran Emma jobbat tillsammans på Våra Små och efter stängning åkte vi och syndade lite dvs solade solarium.
Jag vet att det inte är bra att sola men idag blev mitt begär efter sol alldeles för stort=)
Min 6-årings kommentar när jag kom hem nysolad var följande -mamma du är inte så fin du är väldigt röd...(Neo 6 år).

Här ovan ser du bilder från dagen i vanlig ordning! Kram en tomatröd mama

6 kommentarer:

  1. Var inne idag en supersnabbis innan stängning och såg mössan, dock på en klähängare, inte Emma's huvud (synd hihi)


    Förresten, hur var det nu, skulle ni bygga om inne i butiken oxå?
    Och kommer ni få in gallerfiltar från Liten jag?

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Nästa gång följer jag också med;)Kramar Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej sofi!
    Ja nu är det full fart bakom kulisserna:-)
    Vi har flyttat vårt lager som tidigare varit på samma plan som det som vi har som försäljningsyta och nu håller vi på för fullt om omvandlar det till butiksyta...
    Vi hoppas på att allt ska vara klart inom ett par veckor men puuuh vad alla projekt tar längre tid än vad man tror!

    Liten Jag gallerfitarna kommer nog inte in mer för det var längesedan vi använde oss av den leverantören men vi kommer att få in gallerfiltar inom kort!

    Ha en bra dag! Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Åhh spännande det blir att se hur fint det blir när det blir klart.
    Får komma in o spana å klämma på dom andra gallerfiltarna då.

    Jobba lugnt!
    Kram Sofi

    SvaraRadera
  5. Snyggt kort på tjejen

    SvaraRadera
  6. Å vilken fin mössa, skulle vilja ha en sånt till Thella. tänkte först fråga om hon kan ha den. Men om Emma kunde få på sig den så borde väl Thella de eller vad säger du;-)
    Får väl se om jag kan få med mig familjen upp på stan imorgon ellerpå lördag. Får väl hålla tummarna att de finns kvar.

    SvaraRadera