måndag 1 mars 2010

Drömmar om Fatboy...

En silver Fatboy kanske skulle vara något i Tindras rum som går i rosa,vitt och ljusgrått...


Brunt är ju en bra basfärg och även den skulle passa i prinsens rum...



Neo har lite detaljer i orange(a) färger på sitt rum men vågar jag! Om ett halvår kanske vi spyr åt färgen...


Den här skulle se fin ut i Tindras rum men frågan är hur länge till hon vill ha sitt rum i rosa..


Hej min vän hoppas din helg har varit fin! Min har varit jätte bra, i lördags var jag med ngra kompisar på skojlandet så barnen fick lattja runt och vi mammor prata lite strunt...
På eftermiddagen åkte vi till svärfars sommarstuga i Nora och tittade på melodifestivalen (Anna som gick vidare blev min favorit)och så sov vi över där.
Jag älskar att åka till sommarstugan för även om det är primitivt (utedass)så finns det inget annat att göra än att äta,umgås,äta och umgås=)!
Tyvärr så har jag inga bilder från helgen för jag min klant glömde kameran på jobbet i fredags och Jonas hade vår kamera på sitt jobb=(
Det kändes verkligen konstigt att inte ha någon kamera med sig för det var massor av tillfällen som jag hade velat förevigat!
Dessutom glömde jag mobilen i laddaren hemma och det var även det en ovanlig känsla!

Tillbaks till den här dagen, vilken skiiitdag jag är så trött på det här vädret hur länge ska det fortsätta så här?
Jag sitter på Våra Små nu och väntar på Alexandra för vi stöka rätt "alla saker" på vårt nya lager. Och medan jag väntar sitter jag och tittar på Fatboys hemsida för jag är så sugen på att köpa varsin Fatboy till barnen i juniorstorlek.
Men frågan är vilken färg man ska välja något diskret eller något lite mera crazy!
Jag har länge velat haft en vit Fatboy hem till vårt vardagsrum men fått ett tydligt NEJ av mannen som tycker att jag övermöblerar hemmet så att det inte finns några ytor kvar.
När vår oinredda källare blir klar ska jag dock ha en där=)!

Nej nu ska jag drömma vidare för det är ju en kostnad också!

Vi hörs snart, kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar