onsdag 17 mars 2010

Nova star nyheter!

Hej, sitter här i soffan och är helt sluuut. Jag har jobbat till klockan 18 och därefter har mina oftast så rara barn varit riktigt på hugget...
De har härjat med varandra och på sin gamla mor (mig) och även använt sina knytnävar på varandra,puuuhhh!
Men, men det kallas väll syskonkärlek och så var de väldigt trötta...
Men nu är de små vilddjuren i säng och jag sitter här och pustar ut!

Nu vågar jag i vilket fall säga att vi är nära en invigning på den nya delen i butiken, men jag vågar inte säga vilken dag än,för vi har vissa detaljer kvar.
Mer information kommer senare!

Här nedan har du lite bilder på nyinkommet på Våra små!

Kramar Sofia




Den här helt fantastiska kjolen är jag helt såld på! Finns från stlk 68-98 i butik men vi tar gärna hem större storlekar! Kjolen har en inbyggd bodytrosa upp till stlk 86, fiffigt va?



Oj vad vi har fått förfrågningar om mammmajeansleggings och nu äntligen!!
Finns de på lager igen...



Den här härliga skjortan och jeansshortsen finns nu hos oss...



Den här härliga klänningen från Nova star finns nu hos oss...


Gulliga Therese vann NS hoodtröjan i Våra Smås lotteri.
Therese berättade när hon hämtade ut vinsten att hon hade haft en riktigt dålig dag, innan jag ringde och meddelade om vinsten och det gjorde även min dag till en bättre dag=)...

2 kommentarer:

  1. Gaaah! Kjolen måste jag bara ha till min lilla Elsa och klänningen var även den underbar...
    Mvh Carro

    SvaraRadera
  2. Glömde fråga om priset på kjolen??
    /Carro

    SvaraRadera