måndag 15 mars 2010

Vinnarna i Nova star tävlingen presenteras här...

Åååh hade jag möjligheten så skulle ni alla (102) som har varit med och tävlat få varsin huvtröja och mössa men,men nästa gång kanske det blir din tur om det inte var du som vann...
Tack snälla ni för alla underbara kommentarer och i alla dessa kommentarer så skrev alla ngt positivt om vår kundservice och det gläder mig verkligen=)
För Våra Smås mål är att alla ska känna sig uppmärksammade och få hjälp oavsett om man handlar och vad man handlar...

Nej nu slopar vi snacket, här har ni vinnarna!!

Grattis Eva-Lena du har vunnit en NS mössa i valfri storlek!

Grattis Therese Söderlund du är numera ägare till en NS hoodtröja!

Jag kommer att ringa er under morgondagen och höra om vilka färger ni vill ha samt storlekar!

Må gott alla mina fina bloggvänner! 1000 kramar Sofia

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia och ni andra!
    Ååå jag är så glad att just jag fick vinna den underbara tröjan!! =) Alva älskade den verkligen och jag tror att strl 92 blir bra, ska kika på det lite till och annars så kommer jag in och byter den! Om du vill kan jag skicka en bild till dig när hon har på sig den??
    Stora kramar från Therese (vinnaren av NS tröjan)

    SvaraRadera
  2. Hej Therese!
    Jag vill jätte gärna att du skickar en bild på din Alva i tröjan:-)!

    Vår mail är info@varasma.se

    Kram sofia

    SvaraRadera