tisdag 2 mars 2010

Tävla och vinn en Nova star huvtröja!



Hej hoppas din morgon har varit fin! Jag tror att jag har blivit kroniskt morgon arg för varje morgon när jag vaknar och tittar ut så känns det som om jag ska bli galen...
Nog pratat om mig och min morgonilska jag sänder även en tanke till min stackars kollega Alexandra som ringde för en stund sedan och hade kört fast i snön vid Almbyskolan.
Men turligt nog så gick allt bra och hon fick hjälp fort och är nu på vägen igen...

Men nu glömmer vi min snöilska och går över till Våra Smås utlottning.
Du har nu möjligheten att vinna följande

1 pris: Nova star hood-tröja (värde 399:- finns i färgerna cerise och turkos och storlekarna 68-122 cl)
2 pris: Nova star vårmössa i valfri färg (värde 150:-)

Allt du behöver göra är att skicka en kommentar om vad som är bäst med våra Små men vi drar sedan lott om vilka som är vinnare så du behöver inte lägga ner din själ i skrivandet och så skriver du ditt namn och telefonnummer(telefonnr publiceras ej).
Tävlingen avslutas den Måndagen den 15 Mars och vi presenterar då vinnarna här på bloggen!

Lycka till! Kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar