fredag 5 mars 2010

Välkommen älskade fredag!

Äntligen fredag! Åååh vad jag älskar fredagar och nu är den äntligen här igen.
Ikväll ska vi mysa med revbensspjäll och fetaostsallad och titta på lets dance och solsidan (min nya favorit).

Igår blev det inget bloggande för jag hann inte men jag visar lite bilder från gårdagen. Kvällen tillbringades hos Våra Smås underbara Alexandra som fyllde 33 år.
Emma och jag var där och firade vår kära kollega och det var även andra där som inte ville bli fotade, tokar!

Idag har jag varit med två vänner och deras och mina barn på fröken Brogrens veranda.
Om du inte varit där måste du ta dig dit det ligger på Ekersgatan på väster (Örebro) och är superfint och mysigt. På eftermiddagen serveras afternoon tea med nybakade scones, mums! Och så finns det en liten butik isamband med fiket med urfina inredningssaker!

Nej nu måste jag sluta för nu ska familjen gödas med mat! Vi hörs!

Kramar Sofia

Ps Och här kommer lite bilder.



Och här sitter en trött mamma och försöker skriva om gårdagen och dagen samtidigt som barnen vill ha mat! Skynda,skynda...



Söta mammorna Pernilla och Anna ville helst inte vara med på bild men ställde upp ändå!!


Emma, Albin, Tindra och Neo skapar här sin egna lekplats på golvet, här spelas memory...



Och här spexar Viktor 6 år=)


Söta Ida sitter om mumsar...


Födelsedagsbarnet Alexandra med Tintin och i bakgrunden skymtar hennes make Stefan
Söta Tintin snart 4 år och här nedan ser ni lite bilder från hennes fina rum! Och nästan allt finns att köpa på Våra Små...




Alexandras och Stefans fina kakelugn fick också vara med på bild...



Tokiga Alexandra är trött på sin säng?? Jag tycker hon är tokig den är ju så fin...

1 kommentar:

  1. Blev inspirerad av dina bilder så i går blev det Brogrens för mig och två mammor från vår Föräldragrupp. Vi bor precis i närheten och jag har gått förbi massor av gånger men herregud vilket MYSIGT ställe! Och vilka godsaker sen... Nästa gång jag är där måste jag testa sconesen för det såg urgott ut när det dukades fram =)

    Ha en bra kväll! Kraam Katta

    SvaraRadera