fredag 10 april 2009

Back again!

Oj nu är semestern slut och jag är tillbaka igen efter en veckas break!
Ja nu överdrev jag rätt så mycket för jag har inte varit bortrest utan jag har haft så mycket i "riktiga livet" så att bloggandet har haft semester!
Nåväl det känns kanonkul att vara här igen...

Igår hade vi en liten fest med "Våra Små personalen" hemma hos mig.
Vi hade superkul och kvällen avslutades på Harrys!
Alexandras man Stefan var med likaså Emmas Tobbe, Hannas Marcus och min man Jonas.
De hade fest för sig själva i vårt vardagsrum, skratt! Medans vi tjejer satt i köket och pratade hål i huvudet på varandra, ha,ha! Så här blir det jämnt att man delar upp sig killar och tjejer, undrar varför?

Så dagen efter dvs idag har gått i trötthetens tecken och jag känner att det kommer ta lååång tid innan jag går ut igen!

1 kommentar: