måndag 13 april 2009

En dag på svampen och i lekparken!

Varför har man det alltd som mysigast på söndagar eller sista semesterdagen?
Ungefär så har min dag varit bara för att jag vet att det är vanlig dag imorgon!
Jag och barnen tog med oss Lexus (kusin till barnen) till svampen och åt glass.
Lexus har nog aldrig någonsin suttit så still i en matstol... han har nog aldrig heller fått äta en så stor glass:-)!

Efter svampen så gick vi till en lekpark i närheten och där testade Lexus på att käka massor av sand och kastade även en hel del sand på jämnåriga barn!
Han hann även med att kasta ett par nävar med sand på mig, Tindra och Neo.
Neo sa att det inte gjorde någonting tills jag sa att det gör det visst det för då måste vi tvätta håret ikväll! Och då skrek Neo NEEEJ (det är det värsta han vet)!
Efter lekparken gick vi och köpte jordgubbar och grädde som vi mumsade i oss när vi kom hem. Så summeringen av dagen får bli 4+ av 5 möjliga!

Ps Jag beundrar er alla med fler barn än två barn, många guldstjärnor till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar