tisdag 7 april 2009

Vinn en fin paraplysulky!



Var med i utlottningen av en paraplysulky från Hauck.
Sulkyn finns i rött, blått och grönt och vinnaren väljer färg.
Vagnen är självklart 2009 års modell och har fullt liggläge och väger endast 6 kg.
Vagnen kostar i butik 1395:-. Vagnen bör användas från ca 6 mån- ca 3 år(15 kg).

Allt du behöver göra är att maila in till info@varasma.se och i rubriken skriver du
"JAG VILL VINNA". Sedan uppger du namn och telefonnummer och ett måste är att om du vinner så måste du ställa upp på bild som vinnare i min blogg *ler*!!!
Enkelt va?

Tävlingen avslutas den 14 April 2009 och man får inte maila in sitt namn mer än en gång! Lycka till!!

1 kommentar:

  1. Underbar blogg, love it! Sofia, du är en modemedveten och trendskapande kvinna i dina bästa år, jag tror jag fäller en tår ;) Skämt å sido, men du skriver en mycket välskriven blogg som alltid är intressant och rolig att läsa. Den livar upp och att du involverar din familj är helt riktigt för vad som är trendigt i dagens bloggande. Sen vill jag även berömma er stort för erat jobb med butiken, jag är full av avund. Impnerande arbete, fortsätt så! Konceptet är makalöst bra!

    SvaraRadera