onsdag 22 april 2009

En härlig dag på jobbet!

Dagen på Våra Små har varit händelserik. På morgonen fick jag besök av Anna från svenskt näringsliv som intervjuade mig om hur det är att vara företagare i Örebro city! Hon ska samla information från olika butiker och olika branscher och sedan göra en utvärdering om hur det är att driva företag i Örebro.
När vi satt och pratade så slog det mig vilken tur det var/är att vi startade Våra Små (för drygt 4 år sedan)!
Vi hann arbeta upp en kundkrets innan "finanskrisen", vi hann låna pengar(innan bankerna blev rädda, skratt)osv! Nu menar jag verkligen inte att det är kört för dig om du sitter på en bra affärsidè, men jag kan tänka mig att det var enklare för ett par år sedan och kommer självklart bli enklare snart igen:)!

Efter Annas besök fick vi besök av en Hello kitty säljare och det var verkligen kul att se alla härliga hello kitty saker. Men, men vi handplockade det allra finaste (lite skryt har väl ingen dött av)*ler*!

Sist men inte minst så måste jag nämna molnen visst är de underbara i förvaring??
Eller som på bilden i krukor!

Det var kortfattat om dagen nu är det att titta på efterlyst som gäller...

Vi hörs! kram Sofia

2 kommentarer:

  1. Shit har ni haft affären i 4 år redan, fasen vad tiden går fort. En super bra och trevlig liten butik har ni iallafall.För att inte tala om den trevliga personalen ;-)

    SvaraRadera
  2. hur kan du missa att vi ska åka till Bulgarien den 2 juni, ska vara borta i 2 veckor. Vår första utlands semester shit är faktiskt lite smått nervös.

    SvaraRadera