torsdag 23 april 2009

En hyllning till pappa!

Idag käkade jag och Alexandra kina mat till lunch. Och när vi precis hade satt oss och skulle inta god mat och "tjejprata" lite så dök min pappa upp!
Vi suckade lite bakom hans rygg eftersom vi precis hade lämnat Våra Små och då var han där.
Vi ville ju prata ostört, skratt! Men sen fick jag så dåligt samvete när jag kollade på min lilla pappa han börjar bli sååå gammal!
Tänk vad han hjälper mig och mina systrar på Våra små och ofta tar vi honom bara förgivet. Han har ju liksom alltid funnits och ska väl alltid finnas!
Nej nu ska jag krama pappa nästa gång vi ses (säkert imorgon) och visa min uppskattning!

bilderna jag la in visar lite olika åldrar!
Lucas som nyfödd.
Neo som på bilden hämtas på dagis.
Tindra som på bilden hämtas från skolan.
Jag och Alex mitt i livet (jobb,barn,hus mm).
Pappa som är pensionär.

4 kommentarer:

  1. Hörde att förskoleklasserna var klara, hur gick de för Neo är han nöjd över kamraterna?

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt! Hade missat att ni (du) har en blogg. Så nu behöver jag inte gå här hemma och undra om ni har fått in något nytt, fint. Det var alldeles för länge sedan jag var in hos er. Men jag gick förbi fönstret idag, innan ni öppnat, och så de otroligt fina fotografierna.

    Hälsningar en trogen kund.

    SvaraRadera
  3. Ha ha... Förstår att det var lite klurigt. Har ju inte så många bilder på bloggen längre. Och inte en enda på mig själv... Men nu vet du vem jag är i alla fall. Återkommer hit då och då.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker din pappa är mysig och han vill ju bara väl! Själv har jag en pappa som bara vill hjälpa till ekonomiskt, skulle aldrig få för sig att faktiskt göra något fysiskt!

    Så krama dig pappa och hälsa från mig!

    SvaraRadera