måndag 20 april 2009

Mina barns fantasier...



I helgen när vi satt och pratade vid matbordet funderade Tindra 7,5 år på om inte Jonas hade blivit hennes pappa vem skulle det ha blivit då?
Det här var lite spännande tyckte jag och frågade vem hon trodde det skulle vara...
Efter en stunds betänketid så svarade hon Marcus! Nej det går ju inte sa jag för då skulle ju Hanna bli ledsen (Marcus är min systers man)skratt!
Nej jag vet skrek Neo 5,5 år -jag tror det skulle ha varit Markolio!
Den tanken godkändes av storasyster Tindra också!

Och nu till den mest spännande frågan (tyckte jag)vem skulle de vilja ha som mamma då om inte jag fanns??
Tindras svar kom blixtsnabbt... -hon som sjunger hero, Charlotte Perrelli.

Hmmmmm Jonas skulle ju få en fager fru att titta på (Charlotte), men jag skulle få skratta mycket mer(Markolio)!

Jag måste tillägga att efter dessa fantasier så sa båda barn att de aldrig skulle vilja byta ut oss... och det tackar jag för!!

Ha en riktigt bra dag, kram Sofia

1 kommentar:

  1. ja jag har nog helst markolio som pappa än charlotte som mamma, eller va fasen snacka mycket märkes kläder hahaha

    SvaraRadera