fredag 3 april 2009

Min gamla bästis Linda på besök!



Idag kom min gamla bästis Linda och hennes mamma in till våra Små.
Det var så härligt att träffa henne och hennes mamma! Vi var bästisar på mellan och högstadiet. Många minnen väcktes till liv när de hade gott...
Ett minne är från i sexan när vi dyrkade sånggruppen Europe. Vi lekte att jag var ihop med Joey Tempest och Linda var ihop med John Norum (en härlig tid), skratt!
Vi bakade till och med prinsesstårta till ngn av killarna när de fyllde år och så bjöd vi våra mammor på den!

Sedan gick vi på högstadiediscon ihop och då var Europe ett minne blott då var det andra ouppnåliga killar som gällde (typ skolans populäraste osv)*ler*.

Sedan valde vi olika inriktningar på gymnasiet men vi har ändå alltid hållit lite kontakt. Det är härligt med gamla goda vänner.
Nu är Linda höggravid och väntar sitt första barn och själv har jag två större varianter som har bästa vänner, mysigt!
Snart kanske Tindra och hennes bästis bakar en tårta till mig!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar