söndag 20 juni 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Hej Söndag!

Tack snälla söta ni som har lämnat en kort beskrivning på vilka ni är! Nu vet jag lite mer om er och det är jätte kul, nyfiken som jag är...

Jag hoppas att ni alla som läser bloggen har haft en kanon helg! Min helg har varit bra, igår jobbade jag och det är alltid lite extra kul på Våra Små på lördagar för alla kunder är extra "helg glada"!
Imorse när vi vaknade bestämde jag och min syster Hanna som också var gräsänka att vi skulle hitta på något roligt med våra kids.
Vi ville vara ute i naturen och bestämde oss för en tur till Ånnaboda och tanken var ett besök på dess restaurang och därefter att vi skulle promenera med barnen runt sjön.
Men väder gudarna var inte med oss för när vi skulle åka iväg så möttes vi av en svart himmel.
Så det fick bli inomhuslek på lek & buslandet istället till vår förtret och barnens förtjusning!!


Ha en fin kväll!

Kramar Sofia



Kusinerna utanför lek & bus väldigt redo för just lek & bus:-)




Det är en härlig studs på studsmattorna på lek & buslandet...



Sötisar!



En mysig glasspaus!



Lite träning på lek & bus:-)

3 kommentarer:

  1. Åh, jag undrar om inte du skulle vilja lägga upp lite bilder på de produkter ni har från Sebra? Speciellt "barnvagnsmobil" och sängmobil. Såå fint! Man kan väl inte beställa från er va?

    Många Kramar från en trogen läsare och fd kund som nu inte bor i Öret längre.

    SvaraRadera
  2. Ja det gjorde ni rätt i att leka av er lite på lek och bus. Själv trotsade jag regnet med min familj och "njöt" av de fina vädret på parkens zoo. Tur jag fick mig en hårigpuss innan dagen var slut;)

    SvaraRadera
  3. Självklart Sandra så ska jag lägga ut bilder på vad som finns på Våra Små i Sebras sortiment.
    Som det är nu så har vi inte massor men i början av augusti ska vi på en stor inköpsmässa där Sebra är och då kommer vi att ta in massor av nyheter...
    Kram Sofia

    SvaraRadera