måndag 14 juni 2010

En bra måndag

Hej fina!
Hoppas allt är bra med dig och din helg har varit jätte bra!
Min helg har bara flugit iväg Neo har spelat pool spel och barnen har lekt med många kompisar och inte bara en i taget utan en hel bunt av vänner har passerat vårt hem i helgen. Men det är bra för jag vill att vårt hem ska vara öppet för alla.
Kan däremot känna att det blir skönt när vår källare blir färdig för då kan man antingen mota ner barnen där eller själv söka skydd därnere när ljudnivån blir för hö:-)...

Idag har jag jobbat heldag med min underbara kollega och vän Alexandra.
Vi har bara haft härliga människor/kunder i butiken under dagen så suuug åt dig av min komplimang om du varit inne under dagen *ler*.

Efter stängning så passade jag på att shoppa lite sommarkläder och kom hem med det jag visar här nedan.
Maken har också shoppat en ny "leksak" så han är också nöjd och glad.
Bilder på den nya leksaken ser du också här nedan!

Hoppas du får en underbar måndagskväll, kramar Sofia





Jag vet inte om jag har nämnt att jag har 3 barn men här är mitt tredje och han heter Jonas=)
Idag är Jonte väldigt glad för han har investerat i ett stooort objektiv i vår kamera.
Så numera går ingen som är boende på Norr säker...







Här kommer lite från kvällens shopping! Jag är snabb när jag shoppar, dels provar jag aldrig toppar för jag avskyr provrum och dess lysrör...
Och sedan brukar jag springa i butiker efter våra Smås stängning kl 18 och alla butiker stänger ju klockan 19 så då gäller det att rappa på, hihi




1 kommentar:

  1. Ja här var de sommarkläder shoppade ser jag. Jättefina kläder hoppas bara solen och värmen vill komma nu och stanna ett tag framöver.
    Tack för en trevlig stund i butiken, fisleran är poppis här hemma må du tro. De bråkas om de hej vilt, kanske skulle ha köpt en till Thella oxå så slapp man allt bråk:)

    SvaraRadera