onsdag 16 juni 2010

Sebra sängen en riktig klassiker!


Jag måste bara visa lite bilder på den danska sebrasängen som från början används som spjälsäng och därefter en växasäng och därefter kan du använda den som en mysig gammeldags soffa i barnent rum:-)
Du har säkert sätt den i olika inredningsmagazine och inredningsbloggar. För nästan alla trendmedvetna mamas & papas köper sängen!
Och den är dyr (jag vet) 6495:- kostar den men å andra sidan så lönar det sig i längden eftersom sängen blir en växasäng. För handen på hjärtat vad kostar inte en vanlig spjälsäng + en säng...
Hihi nu finns det inga men längre eller!?

Sebra sängen finns på Våra Små och vi är nogrannt utvalda som återförsäljare, för det är få butiker i Sverige som får äran att sälja denna vackra juvel!

Nu bjuder jag på lite bilder, kram.







4 kommentarer:

  1. Shit så snygga sängar! Jag hoppas hinna komma in ngn dag och köpa stjärnpåslakan set (svart) till Ebbes rum ;-) Har ni det än? Kram Annie-frid

    SvaraRadera
  2. Hej Annie-frid!
    Ni är såå välkomna och in och det är ju självklart att Ebbe ska sova i stjärnpåslakan:)
    Och ja' vi har kvar dem!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Den sängen är det jag önskar allra mest nu till Hugos rum! Jag ÄLSKAR den sängen! Tyvärr är det någon här hemma som tycker att den är lite dyr.... :)
    Men man kan ju ha den läääänge!
    Jag fortsätter tråna....

    Tjingeling & kram!

    SvaraRadera
  4. Hej
    Älskar den sängen.
    Jag trånar efter den tills jag får barn, då kommer jag köpa den.

    SvaraRadera