måndag 28 juni 2010

Underbara vättern

Heeej fina bloggvän!

Idag har det arbetats hårt och Våra Små har varit välfyllt med semesterglada kunder, härligt!
Jag är röd som en kräfta och det tack vare en härlig gårdag på vättern.
Det var jag, min man, våra barn, syrrorna med sina män och systersonen Lexus som hade en härlig dag på sjön.
Jag bjuder på lite bilder från gårdagen.

Kramar den röda maman...





Om våra män badade 10 ggr så badade vi systrar 1 gång och då endast i 30 sekunder.
Vättern är verkligen kallt, brrr!





Att åka båt det älskas av oss stora och likaså de små:-)




Oj oj oj vad det smärtade i mitt mammahjärta när Neo hoppade från bryggan, läskigt värre...





Den här bilden älskar jag, den tycker jag speglar vackra sommar Sverige...




Gottegrisen och min systerson Lexus:-)

1 kommentar:

  1. Vilka härliga sommarbilder! Nu visar sig Sverige verkligen från sin allra bästa sida :) Såg på nyheterna idag att det till helgen ska bli 25-30 grader!!! Har du semester förresten?
    Kram E

    SvaraRadera