onsdag 23 juni 2010

Kaffe party!

Tjingeling torsdag och imorgon är det midsommarafton och solen skiner, underbart!!
Igår kväll var jag hembjuden på kaffeprovning till min vän Mickan och det var jätte trevligt. Vi fick smaka massor av olika kaffedrinkar och det var jättespännande med alla olika smaker som jag inte ens visste fanns!
Så jag drack och jag drack och när jag kom hem så var jag i full gång av allt koffein och fick svårt att sova!
Men men det är smällar man får ta för en riktigt trevlig kväll hade vi tjejer med prat, skratt och gott kaffe...
(Tack Mickan)

Nej nu ska jag ta tag i jobb och ikväll blir det till att styra upp inför morgondagen
som ska firas i Nora tillsammans med goda vänner:-)

Kram på dig/ Sofia




Ett av alla trevliga kaffealternativ...



Tjejligan som dricker kaffe för fulla muggar...




Här är "kaffemannen" Patrik som gjorde goda kaffedrinkar till oss tjejer under kvällen:-)



Och här är kaffemaskinen i all sin glans...



Idag har jag ätit lunch med fina Maria och hennes dotter Stella snart två.
Vissa av er känner nog igen Maria från Våra Små för hon jobbar hos oss när hon inte är mammaledig:-)

2 kommentarer:

  1. Vi önskar er en MAGISK midsommar!

    Kramar från oss BLONDETTYSAR!
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Åh, kaffeparty verkar ju som en jättekul idé :) perfekt för en latte- och capuccinoälskare som mig, hehe!
    kram

    SvaraRadera