onsdag 30 juni 2010

Vab-dag och regn=fyrkantiga ögon...


Idag har Tindra haft soffhäng och dansen på bilden känns långt borta...


Tjingeling kära bloggis!

Igår kväll vid godnatt kramen så kände jag att Tindra var stekhet och febertermometern visade på 38.6.
Paniken växte sig stark för Jonas åkte till Tyskland igår natt och jag visste inte om jag skulle få tag på någon vikarie med så kort varsel.
Men som tur är så är Våra Smås tjejer riktiga klippor:-) Alexandra tog på sig min tur denna dag och Martina jobbar morgondagen. Tack tjejer<3<3<3!

Nåväl när vikariebiten var löst kände jag mig ganska tillfreds med en "ledig dag" och såg framför mig denna syn: Jag i bikini på altanen, sjuklingen i soffan framför tv:n mumsades på glass och Neo badandes i poolen och studsandes på studsmattan...
Men ni som bor i Örebroområdet vet ju att vädret inte varit så fantastiskt idag utan mest bestått av grå moln och regn, suck!!
Så min dag blev med andra ord så här: Tv, dator, städ, mkt tankar på förändringar i hemmet, mkt glass och en frisk son som uttråkad klättrade på väggarna.
Men men det positiva i allt är att Tindra mår mycket bättre och efter imorgon är hon nog i fin form igen:-)


Hur har din dag varit?

Kramar Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar