torsdag 17 juni 2010

Nyfiken på dig!

Hej fina bloggis!
Idag har det varit jobb, jobb och jobb och därefter hämtning av barn på fritids, poolbad och sedan hade vi turen att bli hembjudna på kvällsmat hos min syster Hanna, Marcus och lilla Lexus.
Vi bjöds på fiskpinnar, stekt potatis, remouladsås och ärtor.
Mums att något så enkelt kan smaka så bra, men det är klart att det gör sitt till att maten intogs utomhus och i trevligt sällskap!

Nu är jag nyfiken på dig är du som mig gillar att läsa bloggar men lämnar nästan aldrig kommentarer!
Om du vill och orkar, hihi så kan du väl skriva ditt namn,ålder och om du har några barn!?
Och om du vill kan du även ställa frågor till mig, jag lovar att svara!
Skynda dig och svara du vet ju så mycket om mig och jag vet ju ingenting om dig:-)


Kramar nyfikna maman...



Skön arbetsfördelning har de syrran och hennes man:-)
Marcus stod vid spisen och syrran fyllde i ngn blankett= me like...




Idag var mina och syrrans son riktigt truliga och vi får väl skylla på värmen...
Det är härligt med barn för alltid finns det något att skylla på när de är sura tex hunger, trötthet, blodsockerfall,åldern och varför inte värmen...




Me and my sister:-) Ps lägg märke till prästkragen som sitter bakom örat, den är plockad av Neo (sonen) han gav mig den och sa att den skulle passa i mitt hår...

16 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag ät dålig på att lämna kommentarer ; ( Är 30 +. Har en son på 3 och en bebis i magen. Tycker om att läsa om allt från vanlig mammavardag till att se alla fina produkter från Våra Små du visar upp. kram linda.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Din blogg är också supertrevlig att läsa! Så gulligt att få en prästkrage av sonen! Min lille son har idag fått ögoninflammation stackarn, det ser ju så läskigt ut :( men det är väl bara att badda ofta med ljummet vatten. Vi hörs snart igen hoppas jag. Förresten säljer ni den vita playsambilen som gjorts till Victoria och Daniel? Isf vad kostar den?
    Kram E

    SvaraRadera
  3. Namn: Malin Widén Ålder: Snart vuxen. Barn: 3st 1½ år, 6år och 32år.

    SvaraRadera
  4. Namn:Angelica
    Ålder:24
    Barn: Ture snart 1 år
    Jag gillar variationen i din blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Att jag läser vet du ju redan om =)
    Ålder: 27år
    Barn: Mira-Li snart 3 år, Nova 3 månader.
    Älskar att se vilka fina nyheter som ramlar in på Våra Små, måste ju hålla mig uppdaterad när man inte kan springa på stan lika ofta som första m.ledigheten ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag heter jenny(29 år) och har en liten Arvid på 1½ år, som för övrigt fick den super snygga röda Nova star täckjackan i vintras, med smakråds hjälp av dig. Gillar er butik massor och att läsa din blogg...

    SvaraRadera
  7. Klart jag läser din blogg och gillar det du skriver. Karin heter jag och har 2 barn...Ossian och Alice ;) Hör av dig när vi ska gå ut och äta...vi hänger alltid på, bara vi kan och får barnvakt. Sköt om dig och hälsa hem. Kram kram!

    SvaraRadera
  8. Madeleine heter jag, befinne rmig mellan 20-30 någontng;)
    Inga barn men världens sötaste syskonbarn som båda har åkt vagn inköpt på Våra Små;)

    Läser för att jag gillar mixen i din blogg!

    Sköt om er. Kram

    SvaraRadera
  9. Jennie 35 år, Kristoffer 9 år, Emma 4 år
    Du ligger på min blogglista gillar bloggar som uppdateras ofta, hittade dig hemma hos Katta som jag följt länge. Mysigt med barn inredning och lite glada skratt ! Tack för att du förgyller mina dagar vid datorn =)

    // Kram

    SvaraRadera
  10. vet inte hur jag hittade hit egentligen, men gillar att läsa om andra mammor, se vad för snyggt ni får in på Våra Små, som förövrigt är en så mysig butik och med såååååååå trevlig personal!!!
    Ni öppnade er butik när min största var ca 6månader och jag har ju varit där en del sen dess. en perfekt affär att alltid hitta något att önska, nåt att köpa eller ge bort.
    jag heter sofi (30) har tre barn Oliver 5½, Andrea 4år och Elliot 1½månad...

    SvaraRadera
  11. Tittade in för första gången och jag brukar alltid lämna ett litet avtryck efter mig ef som jag anser att jag känner mig som en smygis annars:)
    Har fyra barn i åldrar 19,9,2,5mån.
    trevlig blogg:)

    SvaraRadera
  12. Jag 30 år, två barn (3 mån, 3år)

    SvaraRadera
  13. Katta 28 och Philip 5 månader! =)

    Vi kommer förbi på måndag! Vi ses förhoppningsvis då!

    Kraam kraam

    SvaraRadera
  14. Tack för superbra blogg!

    Jag heter Erna, 30 år och har tre barn, tvillingar, flicka/pojke på 4 1/2 år och pojke 2 år=)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  15. Ja vi BLONDETTYSAR behöver väl knappast presentera oss, ha, ha! ;)

    Vi kommer nog snart in igen till er FINA!

    Kram!

    SvaraRadera
  16. Hej!!
    Camilla heter jag och har tre barn, flicka 5år,pojke 3år och pojke 4 mån, bor i Örebro! Brukar kolla in här för att jag tycker du har en super mysig blogg!!
    Ha det så bra!!

    SvaraRadera