söndag 20 juni 2010

Störst av allt är kärleken!

Igår så jobbade jag på Våra Små och jag blev alltmer peppad under dagen av det kungliga bröllopet.
För att många kunder som kom in pratade om bröllopet och att de skulle hem och sätta sig framför tv:n och fira med en det ena och en det andra.
Så jag skyndade mig vid stängning,bojkottade golv och räkning av kassan och skyndade mig att komma hem och hänga framför tvn:-)
Barnen hade varit med farfar under dagen så när jag kom hem och skrek att de skulle sätta på tvn så undrade de frågande varför?
Men jag lyckades även få med dem i min feststämning med hjälp av lite gott fika!
Vilket vackert brudpar och så många fina klänningar,skor och diamanter på de inbjudna...

Jag tycker ändå att det allra vackraste var att Victoria gifte sig med en man av folket och att de verkar så ruskigt förälskade!!
Nu får ju verkligen orden STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN en ny innerbörd;-)...




Det vackra brudparet beskådades i detalj av mig, Tindra och till viss del av Neo och barnens farfar...



Vi var ju tvugna och mysa till det framför svt igår och det gjorde vi med hjälp av festis, kaffe, vitmarsipan tårta och chokladwienerbröd (till barnen).



Jag är så glad att barnens farfar lyckades fånga oss alla tre på bild för när Pelle tar kort kan huvud kapas av osv*ler*.
Såhär såg det ut igår när vi tittade på prinsessan Viktoria och Daniel:-)



Farfar Pelle gillar inte att bli fotat, nejnej säger han när jag tar fram kameran.
Sånt kan man ju inte ta hänsyn till när man har en blogg, hehe!
Hursomhelst så är han världens bästa farfar enligt oss...

1 kommentar:

  1. Ja störst av allt är kärleken. Grinade som en lite mes under Daniels tal till Victoria.
    Sååååå fint.

    SvaraRadera