onsdag 2 juni 2010

Familjen Taikon och shoppoholic?

Ikväll när jag kom hem från jobbet så möttes jag av denna syn.
På bilden nedan ser ni hungriga män och barn (djur?)som inte ens sitter till bords utan äter Mac Donalds sittandes på altan golvet!
Och själv satte jag mig på golvet likaså och fick lite mat, kalla oss gärna familjen Taikon:-)...







Fy så oförskämt kul det är att shoppa om man får säga så:-)!
Efter barn,man, släkt,vänner och hemmet så kommer shoppinging helt klart!
Det jobbiga är att jag tycker butikerna har så mycket snyggt så att jag vill handla typ...allt!
Jag får sluta gå i inredningsbutiker och klädbutiker och flytta ut på landet och skaffa mig ett naturintresse för det är ju gratis hihi!
Här kommer lite bilder från dagens shopping men det var ju till barnen så det räknas ju inte, eller hur?





Det är verkligen inte rättvist för det är så mycket enklare att hitta fina kläder till flickor...
Dagens shopping till Tindra:Vit klänning,rosa bolero, rosa topp, jeanskjol, svarta cykelbyxor från Lindex och randig tunika från kappahl:-)





Dagens shopping till Neo:Jeanskjorta från Lindex, beiga chinos från mini rodini, t-shirt, jeansshorts och vitt linne från kappahl.

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du shoppat!
    Ja, shopping är faktiskt bland det roligaste som finns!

    Ha en skön helg i solen!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Snyggt med jeansskjorta till chinos! Du får gärna skicka en bild på honom i byxorna så jag får se! Om jag får lägger jag den gärna i bloggen/på FB. Så kul att se barnen i kläderna som handlas!

    Ha det bra!
    Kram Kristin

    SvaraRadera