måndag 21 juni 2010

Ledig dag!

Tjingeling!
Hoppas du har fått en fin start på måndagen, min vecka har börjat med en ledig dag!
Så imorse åkte bikinin på och jag var redo för att möta sol och bad men såklart så kom molnen och förstörde de planerna!
Strax innan lunch kom min kompis Pernilla och hennes barn och vi hade lite tjejprat medans barnen lekte och tom tog sig ett dopp i poolen,brrr vad kallt!
Pernilla håller på och bygger ut sitt hus så idag har vi pratat inredning, golv,lister och allt vad en utbyggnad innebär!


Nej nu måste jag gå och lägga mig för imorgon är det jobb på Våra Små som gäller:-)!

God natt fina bloggvän!

Kramar Sofia



Mina gulliga lunchgäster Pernilla med barnen Ida o Viktor och så mina kids Tindra o Neo. Jag gjorde det enkelt för mig och bjöd på köttbullar och makaroner!



Kusin Lexus kom över till oss för att säga hej och talade om för mig att han var hungrig, han fick då en köttbullesmörgås och köttbullarna åt han upp innan han började med smörgåsen. Busungen!



Pizza blev det i kväll och gudomligt god var den! Synd bara att man inte känner sig gudomligt mätt efteråt, snarare proppad...

3 kommentarer:

  1. Köttbullar och makaroner går alltid hem, vilket är tur när man har många lunchgäster.
    Skulle oxå kunna tänka mig att börja veckan med en ledig dag:) Fast å andra sidan var ju jag ledig hela helgen och de var ju inte du.
    När börjar du/ni eran semester?
    Barnen går sista veckan nu, sen får de tyvärr gå 2 dagar vecka 29 men sen är de lediga igen fram tills v 33.

    SvaraRadera
  2. Lille söte Lexus verkar vara såå charmig! =)

    Lyckas alltid missa dig i butiken men jag fick hjälp av din söta syster så det gick bra ändå!

    Vad fina djurtrofféerna var! Ser dessutom så snälla ut på ögonen och det gillar jag extra mycket. Nu gäller det bara att få upp dom på väggen men jag får nog vänta på att min H ska komma hem så han får ta itu med den saken...

    Hoppas du har en bra tisdag! Kraam

    SvaraRadera
  3. hej hitta din blogg från en annan blogg =) undra bara vart bordet och stolarna var köpta =)

    SvaraRadera