tisdag 1 juni 2010

En hyllning till Lexus!

Hej kära bloggis!
Hoppas din dag har varit fin och att du har fått njuta av solen.
Idag har barnen haft kompisar hemma och jag har haft syrran och Lexus på besök.
Jag hade nog aldrig kunnat tro att det skulle vara så mysigt med en liten systerson men det är alldeles underbart!
Lexus förgyller inte bara sin familj utan även min familjs vardag.
I september fyller våran lille skrutt 3 år och han är i en helt otroligt härlig ålder.
Det är alldeles underbart att höra allt roligt som kommer ur Lexus mun och både jag, jonas och barnen får dagliga skrattattacker...
Så eftersom jag och Jonas känner oss nöjda med våra två skatter så uppmanar jag dig nu Hanna eller varför inte Emma att berika er syster med ännu ett barn:-)!!
Så att jag får min dagliga dos av småbarn...

Nej, nu ska jag gå ut på altan och fortsätta njuta av värmen.

Kraam Sofia




Moster (jag) viskar i Lexus öra och då är han still en liten,liten stund:-)



Älskade Lexus showar lite och visar sina skitiga fötter...



Kusinerna badar och när bilden togs var barnen fortfarande lugna men en kort stund efter, blev hela badrummet ett skumbad...

5 kommentarer:

  1. Nu måste jag peppa syrran att få barn du frestar mig!!

    Kram Katta

    SvaraRadera
  2. Då får ni nog ta och köpa ett större bad för fler kusiner får de inte plats med i badet;)

    SvaraRadera
  3. Ojaa Malin vi ska ju ha ett stooort badkar i källaren och då finns det plats för många kusiner=)
    Och till dig Katta säger jag bara peppa syrran;-)

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag allt lite tårögd! Underbart att bo så nära dig systeryster! Så våra barn blir som syskon de med och inte "bara" kusiner:) Kramar Hanna

    SvaraRadera
  5. Underbara söta barn!
    Söta mammor har de också ;)

    Kram på er!

    SvaraRadera