torsdag 10 juni 2010

Milanodrömmar & första doppet i år!

Ciao!
Oj vilken härlig dag vi har haft idag och det märks även på kunder i butiken.
Alla är goa och glada och vi säljer många olika sorter av UV-skydd i olika former!
Idag har jag jobbat halvdag så även jag har fått en daglig dos av solen.
Barnen har premiärbadat en bra början på deras sommarlov;-)
Nu har vi fått in mååånga nyheter på Våra Små och imorgon lovar jag att visa dem, tanken var att jagskulle göra det idag men jag glömde kameran...

Nej nu ska barnens tänder borstas och därefter väntar sängen.

Vi hörs snart igen, kramar Sofia


Och här kommer lite gott & blandat från dagen=)...







Jag och Jonas drömmer om en liten weekendresa inom kort och nu ser det ut som om det blir Milano. Så nu googlar jag febrilt och försöker hitta bra boende, fina restuaranger, sevärdigheter och bra shopping:-)
Om du har varit där så tar ja tacksamt emot tips!!





Det allra fulaste på vår tomt är studsmattan och vår uppställda "fakepool" men ack vad jag är tacksam för dessa fulingar...
Idag tog Tindra och Neo ett premiär dopp och oj vad de skvätte, lekte och frös hehe!




Kolla in linslusen där bak=)



Ikväll blev det snabbmat till barnens förtjusning och mammans lathet...

3 kommentarer:

  1. Milano är oerhört vackert och jag kan verkligen rekommendera den staden. Jag var där 1999 så det är ett tag sedan. Men det blev allt lite shopping där.
    De har flera designeroutlets där.

    Ett tips är att inte köpa kopior av märkes produkter på marknader eftersom det är olagligt därborta.
    Man åker på rejält med böter om man blir ertappad.

    Annars så tycker jag att ni ska passa på att unna er en skön semester med god italiensk mat och gelati givetvis....

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Oj vad det såg härligt ut med milano.
    För att inte tala om badfisarna i poolen.
    Fick för mig att ni hade en rund pool men den där såg ju långsmal ut.
    Snabb mat från MC Donalds fick de bli för oss idag (Fredag) oxå efter lite lek på lek och bus.

    SvaraRadera
  3. Tack Kristina för tipsen;-)
    Och Malin vi är inne på tredje året med poolen och jag tror att din O har provbadat den;-)
    Och du har så rätt den är avlång!

    Ha en fin kväll tjejer, kraam

    SvaraRadera