måndag 28 juni 2010

Midsommarafton i bilder!

Sommar sommar sommar jag bara älskar ordet sommar. Det finns säkerligen en anledning till att sommar blir mjukt när man formar munnen och att det blir hårt när man säger vinter, hihi!

Hej på dig hoppas du har haft en fin midsommarhelg och att du har fått njuta av solen.
Min helg har varit underbar, vi har varit med goda vänner och deras barn i Nora och sovit över fredag till lördag. Och jag tyckte vi gjorde allt som hörmidsommar till silllunch, bad, kransar, midsommarstång, dans och grillning på kvällen:-)
Igår var vi ute på vättern med syrrorna och respektive men det får bli ett eget inlägg.

Vi hörs snart igen nu är min lunch slut och det är dags för jobb, tack för trevligt sällskap...

Kramar Sofia













Vi badade och åt och åt, precis som det ska va`...








Och vi dansade och dansade...





Mina fina blomstertjejer Mickan och Sara...





Det täljdes och snickrades frenetiskt i kojan i skogen, gissa om killarna älskar det!




Tindra och Sara bjöd oss på en smarrig jordgubbstårta.




En fin avslutning på midsommarafton hade vi framför elden:-)...

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni ser ut att haft det! Som en riktig midsommarafton ska vara!

    Vi hade det riktigt bra vi med!

    Kramar från Blondetty-tjejerna!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder:) Men det ser ut som det var kallt i vattnet med tanke på den lilla kroppen som drar in magen för det kalla vattnet...haha

    Sommar ja.....som du säger så formar sig munnen riktigt bra där:)

    Kram Madeleine

    SvaraRadera