lördag 15 maj 2010

Äntligen sol o värme!

Hej fina bloggis!
Vilket väder vi har haft idag och jag tror att det överlag har varit det i hela Sverige. Hoppas, hoppas att solen är med oss även imorgon!
Jag bjuder på lite bilder från dagen som varit och ska nu fortsätta lördagskvällen med en film tillsammans med mannen!


Ha en fin kväll så hörs vi snart igen!

Kram Sofia


Tindra och Neo hade varsin kompis hemma och jag ville bara passa på och njuta av solen så jag tog med ett underlag och så drog vi till svampen parken och handlade färdigmat. Enkelt och mysigt för en soltörstande mama...



Tindra och bästisen Emillia gungade syrran så att jag trodde nästan hon skulle kissa på sig hi,hi!



Träffade på min allra trognaste bloggläsare Malin i parken, tack Malin för alla fina kommentarer som du lämnar:-)



Jag bad Neo och hans kompis Ceasar att kramas och det resulterade i den här bilden!
Kärlek till varandra kan visas på olika sätt;-)



Syrrans man Marcus hade varit i Gbg och köpt en båt som han parkerade utanför vårt hus idag.
Barnen tyckte det var toppen att få leka i den och jag tyckte det var toppen för jag började fantisera om sommaren och härliga Vättern...

3 kommentarer:

  1. Ja, vilken underbar dag det varit! Äntligen lite sol!

    Vad mysigt ni ser ut att haft det och vilka ursnygga röda skor du har!

    FAB mama!

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. ojojoj vilken pudding du hade fått med på kort idag;)
    Ja du väder igår var de absolut inget fel på, men idag när man tittade ut orkade man knapp få på sig kläderna. Vill ha sommar och sol nu, är trött på regnkläder och stövlar.
    Kollade föresten med Daniel och de var helt ok för honom att han tog med Neo hem imorgon.
    Oliwer ska först till sjukgymnasten kl 13 men så fort de är klara där hämtar de upp Neo på skolan. Vet ingen exakt tid men du kan väl bara säga att de kommer någon gång efter 13:30.
    Har han cykel hivar vi in den i bilen.
    Sen är vi hemma helkvällen så kom och hämta honom när ni får tid;)

    SvaraRadera
  3. Yes, i sommar blir det åka av!!! Kramar Hanna

    SvaraRadera