söndag 2 maj 2010

Underbart är kort!

Hej min vän hoppas du är nöjd med helgen som snart har passerat...
Jag har sagt det förrut och jag säger det igen varför går alltid helgen så fort?
Om jag blickar tillbaka på helgen så bestod fredagen av middag hemma hos oss med goda vänner och en tur till Ringstorpsbrasan här på norr.
På lördagen var hela familjen seg barnen pga för lite sömn och vi vuxna pga för lite sömn och något annat som var helt självförvållat=)
Sedan sov Tindras bästis över hos oss inatt och idag har vi haft ngra av barnens kompisar här, Jonas har snickrat på vårt vinterrum och jag har försökt att serva barn,man och dessutom hunnit putsa ngra fönster och framåt eftermiddagen gjorde Neo säsongens första uteträning med sitt fotbollslag.
Och nu ska barnen få bada av sig innan de lägger sig och därefter blir det filmtime för me & Jonas=SLUT PÅ HELGEN!

Jag älskar mitt jobb på Våra Små dock så det blir bra med en ny vecka och den här veckan kommer att bli extra kul för att vi kommer att få in ett nytt barnvagnsmärke!!
Mer info kommer!!

Ha en fin söndagskväll! Kramar din bloggvän Sofia



En riktigt cool trio Tindra,Viktor och Neo!




Söta Svea hejade vi på också! Mormor Annica och mamma Emma på bild nedan:-)



Vi sprang på Jonas syster Annica till vänster samt hennes dotter Emma(röda jackan).




En valborg utan eld går ju inte, kom dock på väldigt sent att föreviga elden!!



Charmiga Ida fann Tindras glasögon som hon fick när hon var på bio och såg på draktränaren. Det roliga är att glasögonen har varit borta i ca en månad men barn hittar allt som inte dammsugaren hittar:-)



Små middagsgäster får sitta vid litet bord:-)
Mina små älsklingar speciellt Tindra börjar dock bli så lång att det börjar bli dags för vuxenbordet...





Trevlig valborg med trevligt sällskap På översta bilden min Jonas och pernilla
och på nedersta bilden jag och Pernillas man Mats.

3 kommentarer:

  1. Jag var också med familjen och tittade på Ringstorpsbrasan men vår brasa var större,hihi!

    Kramar Helena L

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är på jakt efter en barntermos som dottern ska ha till utflykter med dagis.Har ni några på våra små?

    Kram Majsan

    SvaraRadera
  3. Hej Majsan!
    Vad kul att en mormor har kikat in på bloggen:)
    Vi har tyvärr inga termoser som håller värme att erbjuda men ett urpraktiskt dagisset för 79:- och då ingår drickflaska och matlåda!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera