tisdag 11 maj 2010

En kanon dag!

Halloj fin bloggvän!
Idag har jag haft en ruskigt bra dag och det började redan på morgonen när vi hade en liten återträff på Örebro företaget färg & form.
Som jag nämnt tidigare så har vi varit med och utvecklat produkter som redan finns och nya produkter och nu efter ca två månader fick vi se en presentation av allt nytt!
Och sanna mina ord allt är och blev/blir så fint!!
Mer kan jag inte säga förrutom att allt kommer att kunna ses och handlas på Våra Små ngn gång i slutet av augusti...
Och molnen kommer i mer produkter än tidigare och dessutom har det fötts fram fler mönster som passar alldeles utmärkt att kombinera tillsammans med molnen...

Efter Färg & Form mötet blev det en kanon bra dag på Våra Små och därefter har hela familjen varit på barnens skola som har haft öppet hus i kväll.
Vi bjöds på uppträdande och mycket mer!

Så nu är det Desperata hemmafruar som gäller och därefter bums i säng!

Kram på dig!





Syster Emma och jag känner och klämmer på alla nyheter på molnsidan och även färg & forms andra barnnyheter. Vi blev helt exalterade och jag blir fortfarande exalterad av att tänka på alla fina nyheter:-)




Grundaren av Färg & Form Anders presenterar alla nyheter på barnsidan och det är verkligen mååånga nyheter:-)
(finns i butik i slutet av augusti)





Lite fikamys! Varför ska bara vi vuxna ha fint porslin?




Den här schyssta jeans mammaklänningen (mamalicious) finns nu hos oss på våra Små!



Ja,ja jag vet att jag är för gammal och att jag redan är gift men jag var ändå tvungen att testa brudkronan/prinsess och kyssa grodan;-)
Grodsparbössan:99:-
Brudkronan:79:-



Köp en kungakrona till sonen kanske just din son blir kung en vacker dag=)! Nuförtiden är allt möjligt...



Fina gitarrer i tyg finns nu inne på Våra Små perfekta för lite mindre barn som gillar att leka ROCKSTARS och en superfin prydnad på rummet...

2 kommentarer:

  1. Vad skoj med massa nytt!
    Du kanske sett på bloggen idag vilken liten rockstar jag har här hemma så gitarren i tyg måste jag nog komma in och kika på snart... ;)

    Ha en riktigt bra långhelg nu!
    Kram
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Vad kostar klänningen?

    SvaraRadera