torsdag 13 maj 2010

Fixardag!

Hej hopp bloggis!
Hoppas du har haft en toppen dag och kanske har du som jobbar tur och får en klämdag även imorgon!!
Själv vaknade jag klockan 10.30 denna torsdagsmorgon (ja det är sant i vår familj är vi sömntutor när vi kan)med inställningen om en riktig slappar dag!
Men oj oj oj så fel jag fick för idag har vi verkligen fixat här hemma, Jonas har snickrat på elementskydd och jag har målat vitt febrilt.
Vi är inte riktigt klara men i helgen så blir elementskydden klara och då ska jag visa vad vi gjort:-)
Vad konstigt det är att allt hemmafix alltid tar mycket mer tid än vad man tror från början, SUCK....


Ha en fortsatt fin kväll, kramar Sofia



Igår efter jobbet kikade jag in på kicks och handlade på mig lite spa prylar bla chokladansiktsmask (min favorit), hårmask ngn form av inpackning, badbomber till Jonas och barnen och så hade de fått in Lancomes nya Juicy tube med hallonsmak som också slank med i köpet:-)
Min spontana tanke var ju att denna torsdag skulle bli en vilodag med lite piff men ack vad jag bedrog mig...



Efter hårt slit hemma belönade vi oss med pizza hemma hos syrran Hanna som dock inte var hemma! Det var däremot hennes man Marcus och sonen Lexus...

3 kommentarer:

  1. Va fasen sovmorgon till kl 10:30???????
    Vad är de för lyx, här hemma får man vara nöjd
    om man får ligga kvar i sängen till kl 9.
    Och då har man inte sovit till 9, utan man får lura till sig lite power sömn medans barnen ser på bompa.
    Vill osså ha morgontrött barn.

    SvaraRadera
  2. Åh, va fint det kommer att bli! Spännande, kommer förbi ikväll;) Ha en bra dag! Kramar Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Man får passa på att unna sig sovmorgon medans man kan det.
    Vilket fint lipgloss du köpt. Lancôme's juicy tube's är riktiga klassiker.
    Tycker att du ska unna dig ett riktigt hemma-spa , när du får tid till det. Hoppas att pizzan smakade gott och att det inte gjorde något att lånade din syrra en liten stund igår.

    Kram Kristina

    SvaraRadera