torsdag 6 maj 2010

Skojlandet med Sophie och kidsen!

Idag har det varit full rusch på våra Små och det märks tydligt att solen gör gott!
Alla är glada nöjda och handlar, märkligt vad man påverkas av vädret är själv likadan.

Efter jobbet mötte jag och barnen upp fina Sophie och hennes söta son Sebastian på skojlandet. Sebastan som är lika gammal som Neo föredrog idag att leka Tindras lekar så Neo blev allt lite snopen för som minstingen i familjen så är han van vid att stå i centrum mest hela tiden.
Så ett tag lekte Sebastian och Tindra ihop och Neo muttrade lite men efterhand så fann han sig i situationen och de lekte bra alla tre *skratt*.

Om du inte varit på Skojlandet så kan jag verkligen rekommendera det därför att det är mindre än Lek & Bus och man har en helt annan översikt på barnen. Dessutom är det perfekt ställe att sitta och ha lite mamma/tjej snack när barnen röjer runt!
När jag var mammaledig med Tindra och Neo så var vi där ett par ggr i månaden jag och mina kompisar! Skojlandet ligger på Aspholmen, på samma sida och inte långt ifrån brandstation!

Nej nu ska jag a itu med tvätt och tala lite med mannen!

Vi hörs snart igen, kram






Tindra, Sophie, Sebastian och Neo myser på skojlandet(det var nästan enda gången barnen satt still när bilden togs)...



Bollhav är aldrig fel inte ens när man närmar sig 9 år...





När vi kom hem så överaskade Jonas oss med jordgubbar, mums vad gott!
Blommorna på bordet är plockade till mig av Neo:-).

4 kommentarer:

  1. Han kan de där med hur man gör sin mamma glad han Neo;) Han kommer bli en toppen man en gång i tiden, tjejerna kommer stå på kö för att få honom.

    SvaraRadera
  2. Du är för go Malin jag misstänker att det blir detsamma med din Oliwer!

    Kram

    SvaraRadera
  3. tack så mkt för hjälpen idag med sänghimmlen den är nu uppsatt och är jätte fin :) /mikaela och Lilly

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med skojlandet! Dit får nog vi BLONDETTY-mammor ta med barnen till!

    Ville bara önska dig en riktigt trevlig helg FINA du!

    Kram!

    SvaraRadera