måndag 17 maj 2010

Sulkyprat!

Hej min vän!
Idag kommer lite info om sulkyvagnar för tyckte du att det var en djungel att köpa din första barnvagn så kan det ibland bli lika rörigt vid köp av sulkyvagnar:-)

Men då finns vi på Våra Små så kom bara in och bombardera oss med frågor så ska vi hjälpa dig så att du blir nöjd och glad *ler*...

Här kommer lite korta beskrivningar på några av de sulkys som finns på Våra Små, varsegod!

Kramar Sofia





Här har du riktigt fina och framförallt lätta paraplyvagnar som passar bäst på sommaren och vintertid på köpcentrum/gallerior.
I veckan kommer dessa olika modeller in på våra Små och de har alla fullt liggläge och rörliga framhjul(går även att låsa). Dessa vagnar väger ca 6 kg och finns i fler färger och blir mini ihopfällda!
Helt klart ett perfekt köp till semestern:-)




Crescents sulky har bara funnits i vår butik i ca 1 vecka men jag är såld på den.
Är det en riktigt bra fyrhjulig vagn med fullt liggläge och lite sportigt utseende så är detta vagnen för dig! Vagnen är smidig att fälla ihop och lätt...




Emmaljungas scooter är en klippa för ditt barn från ca 6 mån-4 år och har ett mkt bra liggläge. Emmaljunga är de ända vagnarna som fortfarande produceras i vårt vackra land Sverige. Här har du en rymlig och suveränt bra långpromenad vagn som dessutom är lätt...




Swiften är en klaaar favorit i min barnvagnsvärld:-)
Anledningen är solklar, sulkyn är extremt lätt både i vikt och med sitt rörliga framhjul som även kan låsas tii fast.
Trehjuliga vagnar upplevs ofta och har en tendens att vara lite "tippiga" men Swift vagnen står stadigt med alla tre hjulen på backen;-)
Den blir även extremt platt och liten ihopfälld och har fullt liggläge.
Vagnen passar lika bra på stan som i skogen...







Det här är även en klar favorit i mina ögon och vagnen heter Bugaboo bee+.
Den är lika enkel som en paraplyvagn men har rejäla hjul så att den är även användbar på vintern.
Sufletten finns i massor av härliga färger och tröttnar man kan man köpa till en suflett för att få en annan kulör:-)
Det bästa är dock att vagnen har vändbar sittdel och att den blir minimini(påhittat ord) ihopfälld...

3 kommentarer:

  1. Hej gulliga!

    Sambon och jag satt just och pratade här om dagen att om vi någon gång ska köpa en vagn igen.....eller ja, faktiskt vad som helst så ska vi göra det hos er!

    Vi köpte ju tyvärr bland annat vår Bugaboo på Babyproffsen och de var såklart trevliga och hjälpsamma när vi skulle köpa den. Men när vi haft problem eller frågor så har de varit både otrevliga och oproffsiga. Vet inte om jag ska skriva massa mer om vad jag tycker om dem här, men i fortsättningen vet vi var vi ska handla ;)

    Hos er vet man att man får ett trevligt bemötande och engagemang och framför allt är ni proffsiga och duktiga på det ni gör!

    Go girls! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blir glad och rörd för ditt fina inlägg och långa kommentar;-)

    Ja`nästa gång måste Hugo köras i en vagn från Våra Små...

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. det här med vagn var som att gå in i en djungel! men för mig blev det en bugaboo cameleon all black, limited edition. jag har bara inte fått leveransen ännu på den lilla som ska ligga där...

    SvaraRadera