måndag 31 maj 2010

Heeej måndag!

Ny vecka och nya tag! Oj så känner jag aldrig på måndagar *skratt*.
Måndagar är en riktig kom i gång dag för mig och i dag var det ett bryskt uppvaknande:-).
Vi har haft besök av tre säljare samtidigt som vi har fått många leveranser och samtidigt mycket av kunder i butiken.
Men det är så det ska vara när det är som bäst, mycket som händer och ingen dötid, så nu ska jag sluta beklaga mig, hihi!

Jag har lite bloggtorka så idag bjuder jag på lite gott & blandat av endel som kommit in till Våra Små under dagen!

Ha en riktigt trevlig kväll!

Kramar Sofia




Mumma en sån här frukost skulle jag vilja ha serverad varje morgon!
Frukostfatet i trä har även kommit in i fruktfat...




Nu finns det populära kakfatet återigen hos oss och de brukar ta slut lika fort som de kommer in!
Så skynda dig att fynda detta härliga pralinfat till ditt lilla kakmonster=))




Emmaljungas nya sulky is in the house... Finns i mååånga färger och är den perfekta avslutningsvagnen...
Och med avslutningsvagn menar jag när barnet är så stort att det inte sover så mycket längre men ändå inte riktigt orkar gå:-)
Spidern är enligt min smak den allra snyggaste lättsulkyn på 4 fasta hjul som finns på den svenska barnmarknaden!




Coola solbrillor till lillan/lillen...
Ps kardborreband är nästan ett måste för riktigt små barn, dessa är från 0-3 år!




Visst känner du igen dem, bollarna gör att jag tänker tillbaks på skolgympan.
Vi kallar dem för nostalgibollar...
Och priset är 99:-

4 kommentarer:

  1. åhh vilket gulligt kakfat,hur mycket kostar det?
    Kram Majsan

    SvaraRadera
  2. Hej Majsan!
    Ja visst är kakfatet gulligt, och nu till din fråga kakfatet kostar 219:-

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vad kostar vagnen?

    SvaraRadera
  4. Emmaljungas spider kostar 1995:- och vill man köpa till en suflett så kan man göra det för 395:-

    Kram Sofia

    SvaraRadera