måndag 24 maj 2010

Nu finns det ingen ursäkt längre!



Joggingvagnen is in the house (Våra Små) och den vill out from the house:-)...
Nu finns det ingen ursäkt längre, ta med dig ditt barn och ut och spring...
Jogginvagnen väger endast 7 kg, har ett viloläge och lämpar sig för barn från ca 6 mån- ca 3 år.
Och jag kan gå i god för att den är bra för jag har ägt en själv när Neo var liten. Provsprang den aldrig även om det var tanken, men gick fortare än fortast:-)

Go`kväll! Kram Sofia

Ps priset är 1995:-

4 kommentarer:

  1. Grymt snygg design på den löparvagnen, springer inte ofta men skulle kunna Köpa den för designen och den var ju såå lätt! Kommer in till butiken och kikar! /Sanna

    SvaraRadera
  2. Min Henrik är jättesugen på en Babyjogger så jag kanske ska visa honom ditt inlägg. Själv passar jag nog =)

    Gick och tänkte på den vita sufletten hela eftermiddagen igår efter att ha varit inne hos dig så jag ringde och pratade med Alexandra det första jag gjorde när jag kom hem. Kommer bli såå snyggt!

    Ha en bra dag! Kraam

    SvaraRadera
  3. Jätte fin blogg kolla in min :)

    SvaraRadera
  4. Hittade precis din blogg, himla bra! Har en son på nio månader... ikväll har jag också planerat för liten joggingrunda...är dags nu..får se hur det går ;)
    /Eleonor

    SvaraRadera