torsdag 20 maj 2010

Gårdagen i all sin glans...

Halloj!

En bild säger mer än tusen ord tycker jag så idag när det är så vackert väder lägger jag inte någon energi på längre beskrivningar om gårdagen.

För dig som inte vet så är vi tre systrar som slog våra kloka "blondinhuvuden" ihop och öppnade Våra Små för drygt 5 år sedan.
Och igår var jag och syrrorna inbjudna till Örebroföretaget Färg & form och de visade upp sina nyheter som kommer till hösten.
Barnsortimentet hade vi god kläm på eftersom vi varit med och tagit fram det men Hem sortimentet (vuxeninredningen) var underbar att se.
Det var dessutom fantastiskt kul att träffa andra butiksägare från olika städer.

På kvällen bjöds vi på Bernadotte menu 3-rätters på Örebro slott, mm fint ska det va=)!!

Nu sätter jag punkt och här kommer lite bilder...

Ps Förresten Gunilla Axèn som är designern till färg & forms berömda moln var även med och minglade. Och hon är även grundaren till polarn och pyret! Det hade jag ingen aning om förräns igår!

Kramar Sofia












4 kommentarer:

  1. härligt inspirerande bilder! mini

    SvaraRadera
  2. Tack mini för kommentaren=)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. måste säga att maten såg riktigt god ut.

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Vilken härlig kväll ni haft:) och vad snygga ni var:)

    Vilket ledsamt inlägg om din son, förstår att han är ledsen. svårt att förklara för barn när inte ens vi vuxna förstår. Jag tror också att de på ett eller annat sätt kommer mötas igen.

    Har en fråga till dig. Var och besökte en vän i Skåne som har en Urban Jungle -09 och är på jakt efter ett myggnät med ngt UV-skydd, vet du vad jag menar? Tydligen var den varianten som finns nu omgjord och passade inte 09-vagnen. Har ni ngt sådant kvar eller vet du om det går att få tag på?

    Ha en bra söndag.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera