onsdag 26 maj 2010

Längtar tills imorgon!

Hej kära bloggis hoppas du har haft en riktigt bra dag!
Min har gått i ett som vanligt men nu är barnen i säng och det är mys i soffan som gäller.
Imorgon har jag busat till det lite och tagit en dag ledigt från jobb och skola för en spontan liten dagsutflykt till Eskilstuna Zoo.
Jag och barnen ska besöka min vän Helen som har flyttat till Eskilstuna för kärlekens skull och skaffat hus och barn;-)
Det ska bli såå kul att ses och mysigt att titta på parkens djur!

Vi hörs imorgon, många kramar Sofia

Ps vad glad jag blir av era kommentarer, tack snälla ni:-)...






Kanske träffar vi på dessa djur imorgon...
Huvudena är från Neos rum men finns att köpa/beställa på Våra Små!

1 kommentar:

  1. Har oxå parkerat mig i soffan nu med lite paj. Är en fruktansvärd gottegris :)

    Vad mysigt med en tur till Eskilstuna! Det ska vi Blondettisar också försöka komma iväg på i sommar!

    Ha en riktigt bra dag imorgon!

    Många kramar till dig FINA!

    SvaraRadera