söndag 9 maj 2010

En stolt mamma!

Hej, då var det söndagskväll igen!
Idag har vi varit på poolspel och hejat på sonen och hans fotbollslag.
Både jag och Jonas blev rörda av att se vår lilla prins i matchtröja för allra första gången, han var så fin.
Alla pojkarna var så fina och förväntansfulla! De körde match mot tre lag och förlorade stooort i alla matcher men vad gör väll det, de kämpade tappert=)

Men jag tyckte dock lite (mkt) synd om dem eftersom de andra lagen spelat ihop i två år och våra killar i endast två terminer och detta var deras första riktiga matcher.
Men som Neo säger det viktiga är inte att vinna utan att kämpa väl...

När vi kom hem så snickrade Jonas på vårt uterum och jag har gjort hemmet skinande rent. Tånk vad skönt det är när det är städat och klart men vad tungt det är att börja en storstädning! Vår dotter Tindra uppmärksammade även min städningen med orden: Aaaha du vårstädar!

Nej nu skall jag gå till sängs och ikväll behöver jag inte invänta John Blund!

God natt på dig, kram Sofia






En stolt son med målvaktströjan på;-)



Lite stolta päron som hejade på sina barn!



Nästa gång vinner de våra fina och bästa Rynningekillar...

3 kommentarer:

  1. Söt som socker är han din son!

    Kram en stolt mamma oxå!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är en stolt mamma:) Är han målvakt eller byter dom av varandra?

    Minns själv när jag spelade fotboll som liten, alltid lite pirrigt och extra kul med alla föräldrar som troget tittade på matcherna:)

    Ha en bra vecka.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  3. Tack Pernilla för den fina komplimangen;-)
    och Madeleine de byts av som målvakter men Neo trivs mest i mål!

    Ha en bra dag tjejer!
    Kram Sofia

    SvaraRadera