tisdag 18 maj 2010

Mingel i kvarteret!

Tjenixen!

Idag har jag gjort halvdag på jobbet och därefter har jag snurrat runt hos grannar och bjudits på fika. Den ena grannen är rara Malin som bjöd oss på hallon/rabarber paj och den andra grannen som vi våldgästar nästan varje dag var min syster Hanna.

Imorgon ska vi till Färg & Form på holmen (allt vårt molnsortiment kommer därifrån).
Vi är inbjudna och en andra massa butiksägare runt om i Sverige.
Det ska bli så kul för vi kommer att få se företagets nyheter och allt inom barn känner jag redan till men däremot vuxen/inredningssortimentet ska bli såå spännande!

Och som en fin avslutning på dagen bjuds alla som deltar under dagen på middag på Örebro slott! Kan knappt bärga mig för morgondagen, längtar galet mycket:-)


Nej nu måste jag gå och lägga mig så att jag inte är kolsvart under ögonen imorgon!

God natt min fina vän, kram





Syrran Hanna hade besök av Camilla som jobbat på Våra Små i några år och självklart var jag och kidsen tvugna att gå över och heja på Camilla och hennes små söta tjejer.



En av Camillas söta döttrar Alva:-)
Camilla är helt enastående hon har en dotter till som heter Emma och hon är född samma år som Alva. Hänger ni med två barn och syskon födda samma år!!
Emma kunde jag inte fånga på bild för hon var för rörlig men hon är en mindre kopia av storasyster...



Idag hann jag och barnen med ett besök hos grannen Malin som för övrigt är florist och gjorde min brudbukett samt dekorerade borden när jag och Jonte gifte oss för drygt fem år sedan.

Och är du på G och ska gifta dig ska du verkligen prata med Malin som finns hos Floristen Mia på Engelbrektsgatan (samma gata som CE & Hälls)...




Mumsig paj blev vi bjudna på av rara Malin...

2 kommentarer:

  1. Dina barn är så otroligt fina, riktiga sötnosar:)Dottern är väldigt lik dig.

    Butiken "Floristen Mia" är väldigt mysig och dom gör så roliga och snygga buketter där.

    Hoppas att ni får en spännande dag idag och en god middag på slottet.
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Tack fina Madeleine för din fina kommentar!

    Kramar Sofia

    SvaraRadera