onsdag 5 maj 2010

Jag älskar mitt jobb!

Hej hopp Onsdag!
Hoppas du har haft en fin dag! Jag har njutit av dagen till fullo.
Imorse åkte jag och min syster Emma till Sthlm för inköp av danska name it`s barnkläder.
Varanann månad åker vi iväg och gör inköp och det är alltid lika trevligt!
Vi bjuds på gott fika, god mat och visning av kläder av trevliga säljare, ett riktigt lyft i vardagen:-)
Så idag har jag verkligen haft en skön känsla i kroppen, jag älskar mitt jobb!

Go´kväll och kramar i massor Sofia




Den här fantastiska herrgården ligger precis vid vattnet i Frösundavik (Stockholm)
och ägs av Bestseller.Bestseller driver Vero Moda, Jack & Jones, Name it, mama licious, Only, pieces mm. Varje rum i denna vackra byggnad är fylld med kläder som kommer ut i butiker om ca ett halvår och för mig och Emma som är shoppingglada är detta som julafton...



Jag och syrran Emma har blivit ett riktigt bra team när vi gör våra beställningar.
Vi tycker nästan alltid lika och sållar fort bort det vi inte vill ha in till Våra Små...
Idag var det dock svårt för nästan alla plagg var fantastiska!






Ett litet, litet smakprov på vad som anländer till Våra Små i Oktober och November!
Men först ska vi ju njuta av en härlig sommar;-)

5 kommentarer:

  1. Åh vad jag blir avundsjuk på ditt jobb nu Sofia ;-) Vilken härlig dag! och vilken superfin klänning/tunika där i randigt! Den får vi önska oss till Tuva när hösten kommer!
    Kram Malin & Tuva

    SvaraRadera
  2. Hej, såg att ni har bugaboo bee plus nu hos er, tänkte bara höra om den finns i blå eller svart eller om de är leveranstid.

    Mvh annakarin

    SvaraRadera
  3. Hej Annakarin!
    Vi väntar in blå och svarta sufletter och förhoppningsvis kommer de till butik redan nästa vecka och vagnar det har vi ngra på lager=)!
    Visst är vagnen fantastisk!?

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja den verkar toppenbra. Funderade på att köpa en från usa men de gic kinte och då gäller nog heller inte garantin.
    Kommer in nästa vecka och kikar och förhoppningsvis har ni fått hem nån av färgerna jag gillar bäst.


    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Jag var inne på Våra Små o blev alldeles bebissjuk! Det hade kommit in så mycket fint, både vagnar och kläder... Blir till att få en liten till snart tror jag. Min lilla kille börjar ju bli stor! Kramar Stina

    SvaraRadera