onsdag 24 februari 2010

Åååh vad jag älskar förvaring!

Hej o hå idag har det städats hemma hos mig, det känns som om solen gav mig energi att ta itu med lite av varje här hemma!
När jag fixade i barnens rum så slog det mig ännu en gång att alla deras förvaringslådor är toppen. Neo har olika lådor för lego, små gubbar, bilar ja allt och Tindra har för pyssel, pennor, gosedjur ja allt...

Det underlättar verkligen i vardagen med alla dessa olika förvaringstyper och snygga är de ju också, ett kul inslag på barnrummet!

Här nedan ser du exempel på endel av vårt förvaringsortiment!


Trevlig kväll! Kram Sofia

Underbara molnboxarna finns i tre olika storlekar och priserna är 149:- liten, 179:- mellan och 199:- stor! Finns i färgerna orange,brun,grön,blå,rosa och svart...






Boxarna från Karin Mannerstål kostar 149:- st





Dessa underbara boxar från Mairo finns i två storlekar och kostar 199:- för modell mindre och 219:- för modell större...

5 kommentarer:

  1. Dom med moln på är ju såå snygga!
    måste nog ta och komma in o köpa en!

    Kram
    Sofi

    SvaraRadera
  2. Åhh dom med moln på är ju såå snygga!
    Måste nog komma in o köpa en.

    kram
    Sofi

    SvaraRadera
  3. Fint då ska jag komma in och köpa indianboxen!
    Sist jag var inne var den slut!
    Hälsningar Sanna R

    SvaraRadera
  4. Kan inte du komma hem till oss och fixa i Livs och Noels rum? Vi behöver någon med städmani där, plus att någon tar tag i det här med förvaring!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  5. Helen jag kommer... I vilket fall den 14/3 det ska bli så kul...
    Kram Sofia

    SvaraRadera