onsdag 17 februari 2010

Världens bästa syster fyller 26 år idag!


Idag fyller min underbara och bästa syster Emma 26 år(du är också bäst Hanna)!
Så ikväll har hela tjocka släkten blivit bjudna på mumsig kvällsmat efter jobbet.
Tänk vad jag är glad över mina två systrar och vad vi har och har haft nytta av varandra genom livet. Det är nog en av anledningarna till att jag ibland (inte särskilt ofta) funderar på ett tredje barn(håll för ögonen Jonas)för att det är så fantastiskt med syskon.


Men nu flummar jag iväg igen... Det var ju faktiskt Emma jag skulle hylla! Det finns ingen som är så genomsnäll, ärlig, arbetsam och rar som syrran Emma.
Och jag fasar över hur jag som nioåring kunde känna besvikelse över att Emma föddes och att hon inte blev en bror.
Jag skulle inte vilja byta Emma mot någon bror i världen...
Grattis Emma du är bara bäst!

Kramar big sister


Ps Det här är nyinkommet på Våra Små...



Söt liten plåtväska med sött och hållbart plåtporslin...

Jag tycker att kakfatet är så fantastiskt så att jag var bara tvungen att fota det...

3 kommentarer:

  1. Närme trettio än tjugo.....

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till Emma!! =)

    Kraam /Katta & Filip

    SvaraRadera
  3. Tack snälla syster för din hyllning, jag blir rörd! Jag älskar dig! Kraaaam

    SvaraRadera