torsdag 18 februari 2010

Lite nyheter på Våra Små!

Här kommer lite gott & blandat i från butiken!


Igår fick vi in UV-kläder till våra Små och då kom min syster Emma på den genialiska ideén att vi skulle fota vårt systerbarn Lexus med dem på.
Så när vi sågs på kvällen hemma hos Emma passade vi på att klä om pojken...

Och se hur fin han blev! Inom parantes kan jag även säga att Lexus kände sig helsnygg så syrran har nu köpt denna dress och Lexus har även sovit i den inatt(han vägrade att ta av sig den)!

UV-dressen finns i många klara färger och som heldress kostar den 349:- och köper du tröjan kostar den 249:- och byxorna 179:-



Jag kan ju inte bara göra reklam för Våra Små jag måste ju ge Ikea lite kunder också, skratt...
Den här bilden är ifrån Lexus (systerbarn)rum och här har han fått en liten hylla över sin spis med spot under inköpt på Ikea, sött va?




Nu har rubbabubilarna kommit in igen... Priset för de stora varierar från 189:- till 229:- och så finns de även i mindre format för 69:-




De här härliga rubbabubollarna finns nu på våra Små för 69:-





Det här är en riktig "must have" sak om man har en liten! Kalikågaraget finns nu även i vitt... Och har du en liten tjej så finns de underbara ljusrosa kalikåbilarna.

6 kommentarer:

  1. vilka fina saker måste ha....

    SvaraRadera
  2. Vilka färger finns dom i?

    /Fia

    SvaraRadera
  3. Hej Fia! Jag antar att du menar UV-dressarna, de finns i rött,rosa,turkost och lime!!
    Menade du ngt annat får du fråga igen=)
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilka fina garage, vad kul att de har kommit i vitt! Jag kommer in och köper i nästa vecka!

    SvaraRadera
  5. Vad kostar garaget?

    SvaraRadera
  6. Garaget kostar 279:-
    Hälsningar Sofia

    SvaraRadera