måndag 22 februari 2010

Packar leendes upp Nova Stars vårkollektion!

Hej hopp! Den här måndagen har varit en riktigt tråkig måndag (enligt mig). Jag surnade till redan i morse när jag pulsade ut till bilen och kände kölden i ansiktet!

Men nu så här på eftermiddagen har jag tinat upp, vilket delvis beror på att vi fått in en stor del av Nova Stars fantastiska kläder... Det är vårkollektionen som har kommit och med ens fick jag och min kollega Alexandra ett leende på läpparna...
Min son Neo har nästan bara Nova Star kläder numera och det är ju ganska logiskt eftersom jag säljer dem!
Men jag måste verkligen poängtera att tex pop kan slänga sig i väggen för Nova Star kläderna har en kvalité utöver det vanliga,så i längden tjänar man på att handla deras kläder...
Vår son Neo är ett levande exempel på det=)) Jag tvättar Neos kläder efter varje användning(han spiller och jag vet inte allt)och de ser lika fina ut efter 50 tvättar!!

Här kommer en liten vink på en del av det som kom in idag!

Kram,kram Sofia






3 kommentarer:

  1. Åh va kul,ja får väl ta mig ett besök till stor stan!!!Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vi har nästan allt i Novas serie jag kan lova att det är riktigt bra kvalitet.

    Linda i Göteborg

    SvaraRadera