tisdag 23 februari 2010

En riktig slappardag!

Hej min vän,hoppas du har haft en bra dag! Imorse när jag och barnen gick ut till bilen och jag i vanlig ordning tog fram fönsterskrapan och svor över kylan lovade jag dem att vi skulle titta på film och äta gått efter jobb o fritids.

När jag slutade vid två så sken ju faktiskt solen och det var riktigt härligt ute!
Men mina barn kom självklart ihåg mitt löfte till dem om att äta gott och titta på film.
Så det var bara att infria mitt löfte=) så idag har vi käkat hallongrottor, popcorn och som avslutning på kvällen handlade vi hem mat från Max. dessutom har vi kollat på gamla videofilmer från utlandsresor och från när barnen var bebisar.


En riktig bra dag med andra ord och städ,tvätt och andra sysslor det får jag ta itu med imorgon efter jobbet, jag längtar inte till morgondagen...


Ps Idag har jag även länkat till bloggar som jag tycker är mysiga! Några är vänner, bekanta och kändisar!

Ha en bra kväll! Kramar "soffmaman"




Fikat och myst det har vi verkligen gjort idag!



Nöjda och glada barn...

1 kommentar:

  1. En slappdag är alla värda i detta snölandskap.
    Å trevliga bloggar du länkar till;-)

    SvaraRadera