måndag 15 februari 2010

Känner mig plötsligt normal...

Hej min vän hoppas allt är bra med dig! Med mig är allt bara bra sitter just nu i soffan och tittar på familjen annorlunda! Jonas och jag sitter och fascineras av kaoset och tycker helt plötsligt att vi har total kontroll, ivilket fall om man jämför med de på tv som har typ 8 barn vardera...

Nej nu ska jag fortsätta och titta på familjernas kaos och njuta av lugnet för våra två älsklingar ligger och sover!

Go`kväll! Kramar Sofia

Idag när jag kom till jobbet så fick jag choklad av min kära vän/kollega Alexandra. Åh vad jag blev glad (tänk nu kommer jag att vara en snäll chef ett halvår framåt=))Tack Alexandra!

2 kommentarer:

  1. Skrattar och håller med dig Sofia! Det är härligt att se programmet och inse att man har det väldigt bra med sina två barn...

    SvaraRadera
  2. Ja sugen på fler barn blir man då inte när man ser dem. Men roliga att kolla på är de allt.

    SvaraRadera