onsdag 17 februari 2010

Längtar tillbaks till underbara Thailand!

Hej min vän!

Hoppas din morgon har varit bra! Min har varit sådär och jag har ingen annan än mig själv att skylla på! Jag är så himla trött på mornarna så jag snoozar och snoozar och när jag äntligen tar mig ur sängen är det väldigt bråttom...

Men hursomhelst nu är barnen påklädda,har ätit frukost samt fått sina tänder borstade,håret kammat och är på plats i skolan.
Och själv sitter jag här som en levande zombie och försöker planera min jobb dag, för som du kanske förstår är det lite extra mycket nu eftersom vi bygger om lagret till butiksyta (det kommer att bli så fint).

Men istället för att ta tag i mina arbetssysslor så börjar jag tänka tillbaks till Thailand! Tänk vad enkelt allt var under Januari månad då slapp jag tänka på tvättning, städning, lämning, hämtning, handling, matlagning, tider, ja allt som hör vardagen till! Då existerade bara familjen och vi hade massor med tid....

Och ändå tröttnade jag på stranden de sista dagarna och såg fram emot att komma hem till den enkla vardagen! Tokigt va!

Nej nu måste jag jobba lite! Kram på dig...

Ps Här kommer lite fler Thailandsbilder



Åhhh tänk att få uppleva denna vackra solnedgång igen...





Här promenixar vi i China town, bangkok och har du inte varit där så bör du uppleva China towns puls någon gång i livet... Var är pulsen i Örebro,hehe?



Min bruna fina familj... Inga tidiga mornar, inga tider att passa och älsklingsmat + glass dagarna i ända till barnen...




En lycklig och avslappnad "mama" som njuter av utsikten över bangkok. Städning, matlagning, tvätt, handling och allt pussel med tider är lååångt borta...

2 kommentarer:

  1. Heeeyyy kvinna, pulsen i örebro finns på Ritz. Gör stället osäkert med syrran din på lördag vettja. it's gonna be a good night...

    grym blogg förresten, skön läsning, goa bilder. ge din syster en grattiskram från mig under dagen, inte glömma!

    Ciao!

    SvaraRadera
  2. ja vem längtar inte bort när man ser dessa kort. En semester vore inte helt fel just nu.
    Vardagen börja kännas lite långtråkig, och för att inte tala om hur trött man är på alla denna jäkla snö.

    SvaraRadera