fredag 19 februari 2010

TOKREA NAME-IT BARNKLÄDER!

Hej min vän! Usch vilken tråkig dag ännu mera snö... Det kom många fula ord ur min munn imorse när jag gick ut för att borsta av bilen, sådanna ord som en mild mamma inte ska använda inför sina barn=)!
Men jag ska hjälpa dig att fylla din tillvaro med glädje,hehe om du tycker liksom jag att vädret är skit!
Nu har vi utförsäljning på massor av name-it kläder och jag lovar att idag kan du FYNDA! Det är så tokbilligt att det nästan är att ge bort dem men, men du gör fynd och vi får plats för vårkläderna!

Välkommen in! Kramar Sofia




Förstår du nu att du måste ta på dig mössan, varmaste jackan och hoppa i kängorna för nu kan du verkligen fynda!!



Köp snygga kläder för 30:-, 40:- och 50 :- i stlk 74-98!



Det är inte varje dag du har chansen att köpa coola, mjuka jeans för 50 kr! Skynda fynda!

2 kommentarer: